Ruilen & Retourneren
Is het artikel niet goed of ben jij niet tevreden met de artikelen die jij ontvangen hebt ? Geen probleem! Bij ons kun jij binnen 14 dagen, ingaande op de dag van ontvangst van de levering, de bestelling retourneren. De enige voorwaarde is, dat het artikel ongebruikt en onbeschadigd is en voorzien is van de originele etiketten en labels en indien mogelijk in de originele verpakking. Hieronder vind je alle informatie omtrent het ruilen en retourneren van artikelen.
Alles wat je moet weten
Retourneren
Wanneer je een artikel retour wenst te sturen dan willen wij je vragen om het retourformulier in te vullen. Dit formulier mag je digitaal sturen naar service@easynails.nl of door het simpelweg af te drukken en in de doos erbij te stoppen.
Vervolgens kun je het pakketje met bijhorende retourproducten verzenden naar Easy Nails B.V., Ganzeweide 58, 6413 GG, Heerlen. Wij adviseren u om het pakket terug te sturen met een track and trace code.
De verzendkosten van de retourzending zijn voor jouw eigen rekening, zoals vermeldt in onze algemene voorwaarden.
Hebben wij jou een fout artikel toegestuurd, dan betalen wij natuurlijk de retourkosten.
Easy Nails betaalt het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten retour hebben ontvangen. De terugbetaling zal plaatsvinden via dezelfde betaalmethode als waarmee jij de bestelling hebt gedaan.
Het retouradres van Easy Nails:
Easy Nails B.V.
Ganzeweide 58
6413 GG Heerlen
Nederland
Heb je een beschadigd product ontvangen of is jouw Eays Nails product kapot gegaan binnen de garantietermijn? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Een kapot product dat binnen de garantie valt, mag je uiteraard kosteloos retourneren. Dit is alleen niet het geval bij zichtbare waardevermindering van de producten indien deze het gevolg is van het gebruik van het product, welke verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product/de producten vast te stellen.
Ruilen
Uiteraard kun je een product dat jij wilt retourneren ook ruilen. Hiervoor dien je op het retourformulier duidelijk te vermelden tegen welke artikel jij het retourartikel geruild wenst te hebben. We kunnen het nieuwe artikel dan echter pas naar je opsturen op het moment dat we de retourzending in goede staat hebben ontvangen. Bij deze manier van ruilen duurt het dus iets langer voordat u het juiste artikel in huis hebt.
De verzendkosten van de retourzending zijn voor jouw eigen rekening, zoals vermeldt in onze algemene voorwaarden.
Wanneer het nieuwe artikel goedkoper is dan het eerder aangekochte product betalen wij je het verschil terug. Indien het nieuwe product duurder is dan het eerder gekochte product dan vragen wij jou het verschil bij te betalen.
Het retouradres van Easy Nails:
Easy Nails B.V.
Ganzeweide 58
6413 GG Heerlen
Nederland
Klachten
Mocht je niet te tevreden zijn met een product of dienst, dan horen wij dat natuurlijk graag van jouw zijde. Je kunt je klacht doorgeven door ons te bellen (+31 45 5 630 637), te mailen (service@easynails.nl) of een melding te maken in ons contactformulier. Zodra wij je klacht ontvangen hebben, streven wij ernaar om je klacht binnen 2 werkdagen in behandeling te nemen.